Nowa itakaforum.pl

PROSZĘ DODAWAĆ ZDJĘCIA

NIESPONSOROWANE OPINIE KLIENTÓW
BP ITAKA
Forum poszkodowanych
REKLAMACJE Z WAKACJI
BEZ CENZURY BEZ KRYPTOREKLAM
PRAWDZIWE ZDJĘCIA HOTELI

NOWA ODSŁONA Z MOŻLIWOŚCIĄ NATYCHMIASTOWEJ PUBLIKACJI ZDJĘĆ
Nowa itakaforum.pl

NOWA ODSŁONA


Itaka
Itaka Kara
Strona itakaforum.pl wraz z pochodnymi serwisami została wykonana w ramach społecznej akcji informacyjnej jako mój sprzeciw na rażące praktyki stosowane przez biuro podróży Nowa Itaka z Opola. Forum ma na celu podniesienie poziomu świadomości konsumentów przez zapewnienie wolnej od cenzury wymiany informacyjnej pomiędzy zainteresowanymi. Wierzę, że takie działanie pomoże przeciwdziałać nadużyciom ze strony Biura i przyczyni się do ogólnej poprawy jakości usług, a także przeciwdziałać będzie narażaniu potencjalnych klientów na straty wynikające z braku dostatecznego rozeznania co do oferowanych przez organizatora usług. W razie potrzeby kontaktu z autorem serwisu proszę o zamieszczenie stosownego wpisu na stronie z komentarzami. Zgodnie z nowymi wymogami informuję, że strona wykorzystuje ciasteczka do powiadomień email pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji.
- autor itakaforum.pl

 

Dodaj wpis

2000
Wspomagane przez commentics

Wątki (1)

Sortuj według
Strona 1 z 1
3/5 (39)
 
Gravatar
Nowy
marzena-21
Gravatar
1
4
0
Lis 2017
marzena-21 (Warszawa) ...

Byłam wieloletnim Klientem biura podróży Itaka i niestety jakość świadczonych usług, jak i zgodność oferty z umową mocno odbiegają od rzeczywistości. W 2016 roku również byliśmy na wakacjach z Itaką w Turcji w miejscowości Didim i nie było żadnych problemów, w tym roku wybraliśmy te same miejsce na wyjazd ale inny hotel i tu zaczęły się problemy, ponieważ hotel w ofercie Itaki kwalifikowany, jako 5-o gwiazdkowy z opcją ultra all inclusive, który nie spełnia standardu hotelu nawet 3 gwiazdkowego. Wiecznie się coś w nim psuło... w pokoju klimatyzacja, którą naprawiono dopiero po 3-ech dniach, a najgorszy był przeciekający sufit w łazience, kiedy lokatorzy brali prysznic na górze u nas w łazience woda lała się po ścianach, po włączniku od światła! (co zagrażało naszemu bezpieczeństwu), w takiej ilość, że wypływała na przedpokój i sięgała do kostek. Oczywiście nie było możliwości zamiany pokoju na inny, ciężko było doprosić się kogoś z obsługi aby wodę posprzątano z podłogi. Często nie działające automaty z napojami chłodzącymi. W restauracji ogromne kolejki, brak stolików i niewydolna klimatyzacja!!!! Kolejki i szybko znikające jedzenie w barze z przekąskami. Za mała ilość leżaków w stosunku do gości, brak materaców. Ogólnie brudno, leżaki przy basenie brudne w ptasich odchodach!!!! Taras nie był sprzątany chyba od otwarcia Hotelu!!! Rezydent kompletnie niepomocny! Cena nieadekwatna do jakości!!! Nikomu nie polecam! Były to moje ostatnie wakacje z tym biurem, które nie potrafi przyznać się do błędu i ponieść odpowiedzialności, nawet nie odpisuje na pisma, dodatkowo narzuca formę rekompensaty w postaci bonu na następne wakacje zakupione do 31.03.2018 r. totalny absurd!

Gravatar
Nowy
Karolk
Gravatar
1
4
0
Lis 2017
Karolk (Lublin) ...

Na tym polega biznes, wiedzą ze sprzedaja naciągane 3 gwiazdki w cenie 5. Zwykli złodzieje.

Gravatar
Nowy
tomixxl
Gravatar
1
0
0
Lut 2018
tomixxl ...

Oddaj sprawę do sądu najlepiej w Opolu tam są już wyspecjalizowani w sprawach o odszkodowania turystyczne.

Nasza przygoda z Itaką też skończyła się w sądzie i jak się okazało nie byliśmy jedyni cała wokanda na dany dzień to sprawy z itaką.

Strona 1 z 1