Nowa itakaforum.pl

PROSZĘ DODAWAĆ ZDJĘCIA

NIESPONSOROWANE OPINIE KLIENTÓW
BP ITAKA
Forum poszkodowanych
REKLAMACJE Z WAKACJI
BEZ CENZURY BEZ KRYPTOREKLAM
PRAWDZIWE ZDJĘCIA HOTELI

NOWA ODSŁONA Z MOŻLIWOŚCIĄ NATYCHMIASTOWEJ PUBLIKACJI ZDJĘĆ
Nowa itakaforum.pl

NOWA ODSŁONA


Itaka
Itaka Kara
Strona itakaforum.pl wraz z pochodnymi serwisami została wykonana w ramach społecznej akcji informacyjnej jako mój sprzeciw na rażące praktyki stosowane przez biuro podróży Nowa Itaka z Opola. Forum ma na celu podniesienie poziomu świadomości konsumentów przez zapewnienie wolnej od cenzury wymiany informacyjnej pomiędzy zainteresowanymi. Wierzę, że takie działanie pomoże przeciwdziałać nadużyciom ze strony Biura i przyczyni się do ogólnej poprawy jakości usług, a także przeciwdziałać będzie narażaniu potencjalnych klientów na straty wynikające z braku dostatecznego rozeznania co do oferowanych przez organizatora usług. W razie potrzeby kontaktu z autorem serwisu proszę o zamieszczenie stosownego wpisu na stronie z komentarzami. Zgodnie z nowymi wymogami informuję, że strona wykorzystuje ciasteczka do powiadomień email pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji.
- autor itakaforum.pl

 

Dodaj wpis

2000
Wspomagane przez commentics

Wątki (1550)

Sortuj według
Strona 307 z 310
3/5 (39)
Gravatar
Stały
Ania
Gravatar
9
33
21
Lut 2013
Ania ...
\"Cene nalezy dobrac rozsadnie i zasadnie do poziomu uslug\"

No to wybacz ale cena jest dobrana optymalnie. Niszowe biura oferujące loty rejsówką mają ceny za te same hotele 2x wyższe. Proponuję przerzucić się na Logos tours. Aslema Tours itp. organizujące wyjazdy w małych grupach a nie masowo za śmieszne pieniądze.
Gravatar
Stały
Ewa
Gravatar
10
21
12
Lut 2013
Ewa ...
Pani Aniu, nie rozumiem, dlaczego stoi Pani po stronie biur podróży, a nie klientów. Niby chce Pani zachować zdrowy rozsądek, ale ja tam widzę wielkie zaangażowanie w wybielanie różnych występków. Chodzi nam wszystkim o to, żeby podnieść poziom usług, a nie go zaniżać.
Gravatar
Stały
Ania
Gravatar
9
33
21
Lut 2013
Ania ...
Nie wiem co wy za umowy z biurami macie, ja mam zawsze podaną liczbę posiłków i noclegów oraz informację w warunkach umowy, że doba hotelowa trwa do godziny 12 i klienci mają zapewnione miejsce do przechowywania bagażu ale pokoje muszą opuścić. Oczywiście można udawać, że się tego nie rozumie, ale chyba każdy kto nie jest totalnym idiotą i kiedykolwiek był w hotelu wie że jest coś takiego jak doba hotelowa i na doby wykupuje wyjazd a nie na godziny i że jak zdaje pokój to już mu nie przysługuje all itd. Ludzie nie dopytują się o takie rzeczy i potem jest wielkie oburzenie, że ktoś musiał siedzieć na walizkach po wykwaterowaniu albo przyleciał o 10 a musi do 14 czekać na pokój. Wszystko jest rotacyjnie, ktoś musi się wymeldować, żeby ktoś kto przyleciał tym samolotem, którym on będzie wracał miał gdzie spać. Taki przypadek był w ubiegłym sezonie w Turcji. W biurze wyraźnie informowano, że termin może być 8 dniowy albo 9 dniowy gdyż lecą dwa samoloty i jeden z nich wylatuje do Polski po północy następnego dnia jak się kończy pobyt w hotelu więc jest tak jakby 9dni. Były dwie opcje do wyboru i ta sama cena. No to chyba nikt nie wierzył, że dobę gratis dali?! Część ludzi wylatywała rano i \\\"tracili\\\" ostatni dzień plażowania, druga część o 12 zwolniła pokoje i dalej mieli czas wolny (można było korzystać z basenu ale nie z all). Wyjazd z hotelu był ok. 23, 2h transferu, 2h na lotnisku i wylot o 3 w nocy. Połowa ludzi była wielce oburzona i groziła reklamacjami, druga część patrzyła na nich jak na debili bo wiedzieli na co się piszą. Myślę, że częściej jest to niedoinformowanie klienta w biurach agencyjnych niż oszustwo (pytaliście?pewnie nie), albo ludzie kupujący on-line biorą za pewniak dodatkowy nocleg. Na całym świecie nie ma tak, że oddajesz pokój wtedy kiedy masz wylot i chyba wyszli z założenia, że logicznym jest, że jak wyjeżdżasz z hotelu przed północą to nie masz wykupionej na kilka godzin w ciągu dnia doby (chociaż czytałam na forum, że w niektórych hotelach Itaka przedłużała dobę do 18 ale już obiadokolacja i tak nie wchodziła w pakiet).

Co do hotelu na Cyprze to faktycznie powinni się kajać jeżeli było więcej zgłoszeń. Oczywiście jedynym argumentem jest hałas, ponieważ hotel nadal leży przy plaży odznaczonej błękitną flagą i nadal plaża jest szeroka itd. Chociaż tak naprawdę Itaka nie odpowiada za to co dzieje się w okolicy hotelu ale poza jego terenem. Nie mniej sympatycznie by było z ich strony zadzwonić do klienta i poinformować go o zaistniałej sytuacji i dać im możliwość rezygnacji bez potrąceń lub zmianę bez kosztów opłaty manipulacyjnej. I tego bym sobie życzyła od biura by nadal z niego korzystać. Jednak nadal nie uważam, żeby to byli oszuści. Katalogi tworzy się prawie pół roku wcześniej przed sprzedażą, nawet jest chyba o tym info w warunkach uczestnictwa. Dowodem na to, że reagują jest to, że obecnie zmienili opis po waszych uwagach. Na reklamacje odpowiada jakiś pajac, który dostanie po premii jak za dużo się zgodzi kasy oddać. Pani w biurze mogła nie mieć zielonego pojęcia o remoncie, jedyna osoba, która wiedziała to rezydent, który może i to zgłosił ale już było za późno bo rezerwacje porobione...(no i jak wiedzieć wszystko na bieżąco o dziesiątkach jak nie setkach hoteli)

Nie jest to może poziom usług o jakich marzy każdy ale naprawdę jest nieźle na tle innych biur i jakbym miała wybierać to i tak Itaka jest na moim pierwszym miejscu. Zawsze polecam poszukać informacji na forum i na holidaycheck,mapie google i wówczas nie ma przykrych niespodzianek.
Gravatar
Stały
GROM
Gravatar
5
35
14
Lut 2013
GROM ...
Pani, najwyraźniej, naprawdę święcie wierzy, że google odnawia mapy satelitarne co dwa dni i jest na nich każdy remont...
A co do Itaki - oferta - jest to rodzaj umowy cywilno- prawnej. Tak więc - zobowiązuje. To jest tyle w całym temacie. Skoro plaża w ofercie była - dostęp do niej ma być zapewniony. Biuro podróży sprzedaje kompletną ofertę, za którą ręczy. A remont - czy tez nie : jest to tylko i wyłącznie ich problem logistyczny. Wyobraża sobie Pani, że po przyjściu do restauracji i zamówieniu sushi, dostaje Pani placki ziemniaczane w tej samej cenie, bo jest remont ulicy i dostawca nie dojechał ??!!
NIE SĄDZĘ
Gravatar
Stały
Ania
Gravatar
9
33
21
Lut 2013
Ania ...
Ja jestem bardzo zadowolona z biura Itaka. Byłam na wakacjach już z wieloma biurami i chociaż również Itace zdarzają się wpadki to jest to jedyne biuro, z którym czuję się bezpiecznie. Zawsze są profesjonalni rezydenci a nie jak w wielu biurach jakieś siksy prosto po studiach albo arabscy tubylcy kaleczący polski. Autokary są zawsze dobrej jakości, owcy nie wyglądają jak cwaniaki i podejrzane typki, pokoje zawsze były ok. i hotele też. Ceny mają nieco wyższe ale też dobre obiekty wybierają. Na tle szmatławych biur widać, że są o wiele wyżej, jednak daleko im do doskoałości. Ale to chyba każdemu z biur.

A tak w ogóle ludzie to nie wina biura, ze samolot ma opoznienie. Tym samolotem leci wiele biur i wszyscy mają ten sam problem. To nie jest samolot itaki przecież. Lepszych nie wynajmą bo zwyczajnie NIE MA. Te co są działaja na pełnych obrotach. Koszty wycieczek sa tak niskie, że nie moga wziac linii rejsowych przecież.

Co do ilosci dni w ofercie on-line to jest to marketing i taki zapis jestpu jedynie zzacheta a nie ofertą w rozumieniu prawa (ten dodatkowy dzien po wykwaterowaniu na plażowanie i nocny przelot niektorzy sobie cenią - np. ja). Umowa wyraźnie okresla ile jest noclegów.

Opisany hotel na Cyprze faktycznie miał tą wadę, że był remont przy plaży. Itaka popełniła ten błąd, że nie ma zapisu w katalogu, że po sezonie możliwe są remonty i różne utrudnienia z korzystania z infrastruktury plażowej czy basenowej. Większość biur ma takie zastrzeżenia, Itaka zapomniała. Nie mniej chyba ktoś lecąc na Cypr w grudniu/styczniu nie liczył na serwis plażowy i kąpiele w morzu?!
Gravatar
Stały
Ewa
Gravatar
10
21
12
Lut 2013
Ewa ...
Ludzie wybieraja hotel nad plaza, zeby odpoczywac przy szumie fal i w spokojnej okolicy - jak zrozumialam tak oferte reklamowala Itaka. Nie chca sluchac pracy ciezkich maszyn jak na placu budowy na dlugosci calej plazy. Itaka dobrze o tym wiedziala i skoro jak sama przyznajesz popelnila blad, powinna wyplacic z tego tytulu odszkodowanie w zwiazku z reklamacja. Tak jednak nie zrobila.

Co do lotow, niestety sie z Toba nie zgodze, bo jesli mnie ktos zaplaci za organizacje pobytu, to nie wsadze go w najtanszy autokar, ktory moze nawalac i sie spozniac. Cene nalezy dobrac rozsadnie i zasadnie do poziomu uslug, ale nie kosztem poirytowanych klientow.

Otrganizator odpowiada za wszystko - to jego broszka jaki wybral dla nas hotel, jak sie dogadal z hotelarzem, jakie linie, jakie pule pokoi. A juz niepoinformowanie o znaczacej rzeczy jak globalny remont i plac budowy w miejscu rzekomego wypoczynku (spokojnego jak mowi oferta), bardzo zle swiadczy o biurze.

Sa ludzie, ktorym urlopy sie powiada i wszystko przejdzie pomyslnie, ale Itaka nie moze sie wzbogacac na tych, ktorym jest cos winna, a nie poczuwa sie do odpowiedzialnoscii, czyz nie? Pozdr. Ewa.
Gravatar
Stały
Andrzej
Gravatar
34
244
15
Lut 2013
Andrzej ...
Moja odpowiedź

Co do ilosci dni w ofercie on-line to jest to marketing
- nie marketing tylko oszustwo

i taki zapis jest tu jedynie zacheta
nie zachęta tylko złodziejstwo, wprowadzanie klienta w błąd celem wyłudzenia pieniędzy

a nie ofertą w rozumieniu prawa (ten dodatkowy dzien po wykwaterowaniu na plażowanie i nocny przelot niektorzy sobie cenią - np. ja).
- tylko , że w umowie nie ma informacji, że ten dzień trzeba spędzić za własne pieniądze, ja miałem umowę z opcją pełnego wyżywienia do godz. 24.00, a hotel musiałem opuścić do godz. 12.00 a wylot o 3.00 następnego dnia i nie interesuje mnie ,że taka jest doba hotelowa, bo ja miałem umowę z Itaką nie z hotelem.

Umowa wyraźnie okresla ile jest noclegów.
- nieprawda umowa jest określana datą od - do
Gravatar
Nowy
pineska
Gravatar
1
0
0
Lut 2013
pineska ...
A dokąd był ten wylot i kiedy? Co na to Itaka?
Gravatar
Stały
Andrzej
Gravatar
34
244
15
Lut 2013
Andrzej ...
Uwaga z własnego doświadczenia , wylot 1 minutę przed godz. 24.00 Itaka dodaje 1 dzień wakacyjny, powrót 1 minutę po godz. 24.00 Itaka dodaje kolejny dzień, czyli z 14 dni wakacji robi się 16 , ale tylko w reklamie, jak nazwać zgodnie z prawem reklamowanie i sprzedawanie czegoś, czego nie ma?
Gravatar
Nowy
Jarek
Gravatar
2
12
3
Lut 2013
Jarek ...
To się zgadza. Niech podają czas w dobach, a nie \"półdniach\". Nasz samolot na Cypr opóźnił się o 3h, a ludzie myślą, że odpowiedzialność ponoszą linię lotnicze. Jest dokładnie przeciwnie - odpowiedzialność ponosi ten podmiot, któremu wpłaciliśmy pieniądze, bo on organizuje i wykonuje usługi. To tak jakby np. brak opisanych elementów oferty zwalić na hotel. Ludzie nawet nie wiedzą, że trzeba pisać reklamację. Po to jest ta strona, żeby wszystko upubliczniać - intrernet to potężna broń przeciwko tour-operatorom-piratom. Pozdrawiam.
Strona 307 z 310