Nowa itakaforum.pl

PROSZĘ DODAWAĆ ZDJĘCIA

NIESPONSOROWANE OPINIE KLIENTÓW
BP ITAKA
Forum poszkodowanych
REKLAMACJE Z WAKACJI
BEZ CENZURY BEZ KRYPTOREKLAM
PRAWDZIWE ZDJĘCIA HOTELI

NOWA ODSŁONA Z MOŻLIWOŚCIĄ NATYCHMIASTOWEJ PUBLIKACJI ZDJĘĆ
Nowa itakaforum.pl

NOWA ODSŁONA


Itaka
Itaka Kara
Strona itakaforum.pl wraz z pochodnymi serwisami została wykonana w ramach społecznej akcji informacyjnej jako mój sprzeciw na rażące praktyki stosowane przez biuro podróży Nowa Itaka z Opola. Forum ma na celu podniesienie poziomu świadomości konsumentów przez zapewnienie wolnej od cenzury wymiany informacyjnej pomiędzy zainteresowanymi. Wierzę, że takie działanie pomoże przeciwdziałać nadużyciom ze strony Biura i przyczyni się do ogólnej poprawy jakości usług, a także przeciwdziałać będzie narażaniu potencjalnych klientów na straty wynikające z braku dostatecznego rozeznania co do oferowanych przez organizatora usług. W razie potrzeby kontaktu z autorem serwisu proszę o zamieszczenie stosownego wpisu na stronie z komentarzami. Zgodnie z nowymi wymogami informuję, że strona wykorzystuje ciasteczka do powiadomień email pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji.
- autor itakaforum.pl

 

Dodaj wpis

2000
Wspomagane przez commentics

Wątki (1533)

Sortuj według
Strona 306 z 307
3/5 (21)
Gravatar
Nowy
Von Bomba
Gravatar
1
2
1
Lut 2013
Von Bomba ...
Znalazłem was na wykopie i wydaje mi się, że dobrze robicie. Nie miałem złych doświadczeń w czasie jednego wyjazdu z Itaką, ale jak zobaczyłem na waszej głównej stronie o co chodzi to całkowicie akcję popieram. Na wykopie też. Pozdro.
Gravatar
Senior
Grzegorz
Gravatar
85
135
188
Sty 2013
Grzegorz ...
Przeczytałem wszystko co wiąże się z ofertą i skargą, i nasuwa sie kilka uwag.
1. Plaża jest publiczna a nie hotelowa. Właścicielem nie jest hotel, a co za tym idzie nie ma wpływu co i kiedy jest robione na plaży. Z pewnością remonty były konieczne aby następni mieli fajne wakacje, zwłaszcza w sezonie.
2. Trzygwiazdkowy hotel za trochę wiecej niż 1000 zł nie daje gwarancji usługi na odpowiednim poziomie. Zwłaszcza na Cyprze czy Krecie. Latem 2012 byłem na Krecie. Hotel czterogwiazdkowy z niespecjalnym menu, kiepską publiczną plażą. Menu nie dla mnie, plaża poza gestią hotelu, moge mieć do siebie pretensje za nietrafiony wybór.
3. Szukaj, czytaj, pytaj i jeszcze raz to samo zanim zapłacisz za wyjazd. Fora internetowe pełne są opini. Tyle samo złych co dobrych opinii dotyczy tego hotelu.
Gravatar
Stały
Pepa
Gravatar
20
63
7
Sty 2013
Pepa ...
O czym Ty piszesz? Biuro podróży wie na bieżąco od swoich rezydentów jaka jest sytuacja i jeśli ukrywa tak podstawową informację - jak brak plaży, której argument przywołuje jako atut imprezy - to raczej nie ma o czym mówić. W kwestiach ceny, to jedne rzeczy kupuje się w promocji a inne nie - ale jakość musi być gwarantowana. Tym bardziej, że Itaka coś o tym wspomina w reklamach m.in. w TV. To znaczy że po prostu bezczelnie kłamie.
Gravatar
Senior
Grzegorz
Gravatar
85
135
188
Sty 2013
Grzegorz ...
Pepa
Wyobraź sobie że wiem o czym piszę, z własnych doświadczeń. Katalogi Lato 2012 wydane zostały w listopadzie 2011r. Odrębna sprawa do rezydenci. Rezydent w Turcji super fachowiec. Rezydent na Krecie porażka, liczył się tylko pieniądz i sprzedane usługi. Jak widzi kasę miły, uprzejmy, pomocny. W innym przypadku nie podchodź bo ugryzie. Co do promocji jaka kasa taki produkt.
Pozdrawiam
Gravatar
Stały
Pepa
Gravatar
20
63
7
Sty 2013
Pepa ...
My dowiedzieliśmy się telefonicznie, że plaża jest piękna i możemy się przy niej kąpać. Poza tym Internet to nie papierowy katalog i można go uaktualniać na bieżąco. Znam wiele biur podróży, ale wiem że jeśli chodzi o Itakę, to są zdecydowanie najgorsi, szczególnie kiedy coś pójdzie nie tak. Potrafią kłamać jak z nut. Jaka kasa taki produkt? Czyli jak kupisz ten sam nowy samochód taniej u innego dealera, to będzie gorszy? Od kiedy produkty czy usługi sprzedawane w promocji miałyby byc gorsze? Promocja to promowanie marki, więc powinno zależeć na jak najlepszej jakości...
Gravatar
Stały
misia
Gravatar
3
3
2
Lut 2013
misia ...
trzeba było w takim razie inne biuro wybrać... wybór Itaki był wyłącznie Pana decyzją...
Gravatar
Nowy
Ilona
Gravatar
2
7
0
Lut 2013
Ilona ...
Bardzo mądra odpowiedź. Taka "polska".
Gravatar
Stały
Pepa
Gravatar
20
63
7
Sty 2013
Pepa ...
"Pana"?
Gravatar
Nowy
delonge
Gravatar
1
4
1
Sty 2013
delonge ...
Ja tam pisze do nich rekalmacje bo czuje sie oszukany w wielu kwestiach. Bede sie domagal zwrotu jakies czesci pieniedzy. Jak bedzie trzeba to bede sie z nimi sadzil bo nie popuszcze tego. W d.... mam poswiadczenie rezydentki. Mam kontakt do kilku osob ktore byly w tym samym czasie tam gdzie ja i potwierdza stan hotelu i bledy hotelu. Wiec nie sadze zeby ITAKA robila jakis problem.
Gravatar
Stały
Bm
Gravatar
15
48
2
Lut 2013
Bm ...
Napisz jak Ci poszło - bo to biuro nie należy d o tych co przepraszają i przyznają się do błędu.
Gravatar
Nowy
brucelee
Gravatar
1
9
3
Sty 2013
brucelee ...
Witam serdecznie. Ja byłam z rodziną na Maderze. Masa kasy, masa marzeń, bardzo miłe początki podróży z biurem Itaka. Niestety, mieliśmy pecha. Mimo wysokiego standardu hotelu (cztery gwiazdki, tuż nad oceanem, super widoki), pokoje dal naszych turystów z Polski były w stanie opłakanym, sam hotel - podobnie; a podczas ostatniej nocy, kiedy pobudka na samolot była o czwartej nad ranem, moje dziecko gdzieś około drugiej zaczęło krzyczeć, bo... z sufitu lała mu się na buzię do łóżeczka woda! Ponad naszym pokojem był taras, cały w wodzie po nocnych opadach deszczu. Wściekła pobiegłam na wpół przytomna do recepcji i łamaną angielszczyzną próbowałam opowiedzieć, co się dzieje. Dostałam kubło i szmatę. Pan w recepcji, przerażony moim wyglądem i wyrazem twarzy, nie znał naszych języków obcych (francuski, włoski, niemiecki), my - jego (portugalski i ewentualnie - angielski). Rezydentka Itaki nie odbierała telefonu, nie przyjechała też do nas do hotelu podczas rannego wyjazdu. To skandal, bo to przecież należy do jej obowiązków!!! Nie usnęliśmy już wcale tej nocy przed długą podróżą. Dziecko zrozpaczone, ja z mężem - wściekli. Na lotnisku opowiedziałam rezydentce wszystko z pretensją, czemu jej tam nie było. Skwitowała wszystko zwykłym \\\"Ojej!\\\", po czym zajęła się odprawą całej wycieczki, bo przybyła spóźniona i było mało czasu. Zero przeprosin, zero zadośćuczynienia. W kraju zadzwoniłam do Itaki, ale powiedziano mi, że mogę złożyć reklamację pisemnie, niemniej bez poświadczenia rezydenta na pewno nie będzie ona rozpatrzona pozytywnie, bo to poświadczenie jest konieczne. Załamana, za namową męża, zrezygnowałam z dochodzenia swoich OCZYWISTYCH praw, nawet już starając się o tym nie pamiętać, ale po wczorajszym programie zdecydowałam się na ten wpis, bo to, co usłyszałam, utwierdziło mnie w przekonaniu, że to biuro oszukuje i ściąga forsę z klientów za nic, po najmniejszej linii oporu, traktując nas jak intruzów. My już na pewno z jego usług nie skorzystamy i wszystkim znajomym to - z wielką życzliwością - odradzamy. ;(
Gravatar
Stały
Hub
Gravatar
8
28
4
Lut 2013
Hub ...
czy może przesłac mi Pani na emaila nazwę tego hotelu na Maderze?
anu71@tlen.pl
Gravatar
Nowy
nicko32
Gravatar
1
9
15
Sty 2013
nicko32 ...
Nie rozumiem całego oburzenia? Jak się jedzie za trochę ponad 1000 zł, to luksusów chyba nie będzie? Jak nie stać, to się nie skarżyć i nie robić z siebie pokrzywdzonego.
Gravatar
Stały
Anka
Gravatar
8
35
21
Lut 2013
Anka ...
Mnie to też dziwi. 1000 zł to sam przelot prawie kosztuje. "Jak się nie ma miedzi, to się na doopie siedzi" - mówi polskie przysłowie, a nie po świecie jeździ mając wymagania jak Paris Hilton
Gravatar
Nowy
Muniek
Gravatar
1
5
0
Lut 2013
Muniek ...
To ciekawe, że można polecieć Ryanem czy Wizzairem na podobnym dystansie za 5 zł i to nie czarterem, gdzie hurtowo za osobę płaci się grosze przewoźnikowi. Najczęściej to Ci najbogatsi ludzie są najbardziej oszczędni. Mam takiego znajomego.
Gravatar
Stały
GROM
Gravatar
5
35
14
Lut 2013
GROM ...
Jak się nie ma mózgu - lepiej nie polemizować publicznie.
Widzimy tu prawdziwe podejście polskiej przekupy - ma być drogo, by było czym sie pochwalić. Pewnie zęby Pani też ma złote ?
Otóż- dla wiadomości - nawet jak za złotówkę wycieczkę kupię - mogę wymagać, bo jest to umowa. I nawet polska "firma", która najwyraźniej podziela Pani poglądy, ma się tej umowy trzymać. Jak się nie opłaca - trzeba było sprzedawać drożej. Ale jak już klient kupił - po rękach go całować.
Gravatar
Stały
Anka
Gravatar
8
35
21
Lut 2013
Anka ...
Bardzo inteligentny komentarz, nieco na poziomie dna nocnika, ale cóż... Widzę, że jak się ma inne zdanie, to w niektórych budzi się werbalna agresja. Na marginesie : Daj Ci, Gromie, choć 25% mojego wykształcenia, a będziesz bardzo wykształconym człekiem... Sądzę, że większość wypowiedzi zamieszczają na tym forum ludzie, którzy rzadko korzystają z usług biur podróży. Jeżdżę z różnymi biurami turystycznymi kilka razy w roku i o każdym można coś negatywnego napisać. Fakt, że jeżdżę tylko na objazdówki, jakoś sączenie rozwodnionych drinków w ramach all inclusive przy basenie nie jest szczytem moich oczekiwań, więc moje wymagania wobec organizatorów są inne. Ale naprawdę rozczarować się też można w stosunku do innych firm. Jest opcja : zawsze można zorganizować sobie wyjazd indywidualnie. I trochę szacunku w stosunku do innych życzę serdecznie. Kultura osobista, nawet w necie, zawsze mile jest widziana.
Gravatar
Stały
GROM
Gravatar
5
35
14
Lut 2013
GROM ...
Miałem się poczuć "człekiem" zawstydzonym - przez tę niezmiernie "inteligentną" wypowiedź? Mniejsza z tym, że w żaden sposób nie dotyczy sedna mej wypowiedzi, to pewnie przez to absolutnie fantastyczne wykształcenie, nabyte podczas "wyjazdówek", nie rozumie Pani treści. Na marginesie : nie zwykłem z osobami obcymi "na Ty" rozmawiać.
Kultura osobista nawet w "necie" mile jest widziana.
Gravatar
Stały
Mariusz
Gravatar
7
26
19
Lut 2013
Mariusz ...
Pani Aniu, zgadza się, że inne biura mogą też nawalać. Tyle że tutaj chodzi o Itakę, która zachowała się najobrzydliwiej. Plamę może dać każdy, ale liczy się to, w jaki sposób załatwia się ew. reklamacje. Itaka za bardzo się rozpanoszyła i dlatego wiele osób jej nie wróży przyszłości.
Strona 306 z 307