Nowa itakaforum.pl

PROSZĘ DODAWAĆ ZDJĘCIA

NIESPONSOROWANE OPINIE KLIENTÓW
BP ITAKA
Forum poszkodowanych
REKLAMACJE Z WAKACJI
BEZ CENZURY BEZ KRYTPOREKLAM
PRAWDZIWE ZDJĘCIA HOTELI

NOWA ODSŁONA Z MOŻLIWOŚCIĄ NATYCHMIASTOWEJ PUBLIKACJI ZDJĘĆ
Nowa itakaforum.pl

NOWA ODSŁONA


Itaka
Itaka Kara
Strona itakaforum.pl wraz z pochodnymi serwisami została wykonana w ramach społecznej akcji informacyjnej jako mój sprzeciw na rażące praktyki stosowane przez biuro podróży Nowa Itaka z Opola. Forum ma na celu podniesienie poziomu świadomości konsumentów przez zapewnienie wolnej od cenzury wymiany informacyjnej pomiędzy zainteresowanymi. Wierzę, że takie działanie pomoże przeciwdziałać nadużyciom ze strony Biura i przyczyni się do ogólnej poprawy jakości usług, a także przeciwdziałać będzie narażaniu potencjalnych klientów na straty wynikające z braku dostatecznego rozeznania co do oferowanych przez organizatora usług. W razie potrzeby kontaktu z autorem serwisu proszę o zamieszczenie stosownego wpisu na stronie z komentarzami. Zgodnie z nowymi wymogami informuję, że strona wykorzystuje ciasteczka do powiadomień email pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji.
- autor itakaforum.pl

 

Dodaj wpis

2000
Wspomagane przez commentics

Wątki (1527)

Sortuj według
Strona 3 z 306
3/5 (14)
Gravatar
Nowy
Czesław
Gravatar
1
1
3
Lis 2017
Czesław (Bolszewo) ...
Z żoną byliśmy we wrześniu w Turcji, Hotel Bone Club Sunset, było cudownie, ale za Waszym pośrednictwem bardzo mocno chcemy podziękować przewodnikowi Halilowi Elci.
Wspaniały przewodnik, po prostu super człowiek, z takimi ludźmi można zwiedzać cały świat. Bardzo dziękujemy, pobyt był super.
Gravatar
Senior
turysta
Gravatar
2392
8036
2872
Lut 2013
Top Poster
Most Likes
turysta (Kraków) ...
Prośba o informacje:
W związku, z tym iż odpowiedź na moją reklamację została wysłana 30- tego dnia ustawowego terminu ( a więc dotarła do mnie po upływie tego terminu ), była negatywna i w ogóle nie odnosiła się do przedstawionych zarzutów ( hotel o niższym standardzie, brak widoku na morze i smród z wybiegu dla danieli) chciałbym złożyć pozew sądowy. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć krok po kroku jak wygląda procedura? Proszę o info tu lub na emial: pawel_wet86@tlen.pl.
Gravatar
Nowy
Joanna i Wiesław
Gravatar
1
4
0
Paź 2017
Joanna i Wiesław (Lublin) ...
Przez wiele lat korzystaliśmy z ofert tego biura, ale ostatnie imprezy pokazały, że dla tego biura liczy się ilość a nie jakość. Klient jest ważny do czasu podpisania umowy na zakup wyjazdu, a potem niech radzi sobie sam. Także opisy ofert zawarte w katalogach nie przystają do faktycznego wyglądu czy jakości hoteli. Nie ma co też spodziewać się wykonania przez biuro usług dodatkowo płatnych, np. zagwarantowania widoku na morze za dodatkową opłatą. Tak mieliśmy w przypadku hotelu Bali w Benalmadenie, gdzie za 542 zł wykupiliśmy widok na morze, ale najczęściej oglądanym widokiem był widok suszącej się bielizny na aparthotelu Don Gustawo położonym bezpośrednio przed hotelem Bali. Itaka odpowiedziała, że przykro im, że nie podobał nam się widok. Od kilku lat coraz bardziej jesteśmy zawiedzeni postawą biura Itaka, gdyż ich głównym celem jest tylko uzyskanie rezerwacji, ale nie chcą ponosić z tego tytułu żadnej odpowiedzialności.

http://www.wakacje.pl/opinie/biuro/itaka.html?str-4&utm_source=own&utm_medium=copypaste
Gravatar
Senior
turysta
Gravatar
2392
8036
2872
Lut 2013
Top Poster
Most Likes
turysta (puławy) ...
czy jezeli dostałem potwierzenie ze list do itaki był odebrany 2017.09.20 i wysłali opowiedz 2017.10.20 to zmieścili sie w 30 dniowym terminie bo mi wychodzi ze nie
Gravatar
Senior
turysta
Gravatar
2392
8036
2872
Lut 2013
Top Poster
Most Likes
turysta (Wrocław) ...
Dnia 10 stycznia 2017 r. weszła w życie Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich wprowadza zmiany w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014. 827 ).
Ustawodawca dodał nowy art. 7a, zgodnie z którym przedsiębiorca ma 30 dni czasu na udzielenie odpowiedzi na reklamację konsumenta. Niniejszy przepis dotyczy reklamacji składanych od dnia 10 stycznia 2017 roku. Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania oznacza uznanie reklamacji.
Na pewno natomiast, odpowiedź przedsiębiorcy na reklamację złożoną w trybie art. 7a Ustawy o prawach konsumenta powinna być dostatecznie precyzyjna, aby jednoznacznie ustalić jego stanowisko, a także powinna dojść do konsumenta przed upływem 30 dni. Przykładowo UOKiK na gruncie 14-dniowego terminu z art. 561[5] k.c. wskazywał co następuje: „(…) przez rozpatrzenie reklamacji należy rozumieć możliwość zapoznania się konsumenta ze stanowiskiem przedsiębiorcy. Nie jest więc wystarczające wysłanie przez sprzedawcę odpowiedzi na reklamację przed upływem 14 dni, jeżeli dojdzie ona do konsumenta po upływie tego terminu” [5]. Identyczne uwagi można odnieść do terminu 30 dniowego.
Przy obliczaniu terminu 30-dniowego należy mieć na względzie dni kalendarzowe, a nie robocze, przy czym zgodnie z art. 115 k.c. „jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą”.
Gravatar
Senior
turysta
Gravatar
2392
8036
2872
Lut 2013
Top Poster
Most Likes
turysta (wrock) ...
Jest jeden Sąd w tym kraju,który wydał kiedyś orzeczenie w tym temacie i uznał,że Itaka wysyłając odpowiedź na reklamacje w 30 dniu od jej złożenia dotrzymała ustawowego terminu.Pewnie nikogo nie zdziwi,że to Sąd w Opolu.Tam musi być niezły układzik ala "zakopiański"
Gravatar
Nowy
Wycieczka Izrael 2017 r.
Gravatar
1
2
0
Paź 2017
Wycieczka Izrael 2017 r. (Warszawa) ...
UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA!

warunki w hotelu AquaHotel w Ejlacie to jakiś koszmar! Nie polecam! miejsce winno być zamknięte przez sanepid!

Dziwię się, że Itaka nie odpowiada na reklamacje, a dodatkowo nie zwraca kasy. Brak odpowiedzi po ustawowych 30 dniach, zgodnie z prawem, oznacza reklamację uznaną.

No cóż Itako spotkamy się w Sądzie!
Strona 3 z 306