Nowa itakaforum.pl

PROSZĘ DODAWAĆ ZDJĘCIA

NIESPONSOROWANE OPINIE KLIENTÓW
BP ITAKA
Forum poszkodowanych
REKLAMACJE Z WAKACJI
BEZ CENZURY BEZ KRYPTOREKLAM
PRAWDZIWE ZDJĘCIA HOTELI

NOWA ODSŁONA Z MOŻLIWOŚCIĄ NATYCHMIASTOWEJ PUBLIKACJI ZDJĘĆ
Nowa itakaforum.pl

NOWA ODSŁONA


Itaka
Itaka Kara
Strona itakaforum.pl wraz z pochodnymi serwisami została wykonana w ramach społecznej akcji informacyjnej jako mój sprzeciw na rażące praktyki stosowane przez biuro podróży Nowa Itaka z Opola. Forum ma na celu podniesienie poziomu świadomości konsumentów przez zapewnienie wolnej od cenzury wymiany informacyjnej pomiędzy zainteresowanymi. Wierzę, że takie działanie pomoże przeciwdziałać nadużyciom ze strony Biura i przyczyni się do ogólnej poprawy jakości usług, a także przeciwdziałać będzie narażaniu potencjalnych klientów na straty wynikające z braku dostatecznego rozeznania co do oferowanych przez organizatora usług. W razie potrzeby kontaktu z autorem serwisu proszę o zamieszczenie stosownego wpisu na stronie z komentarzami. Zgodnie z nowymi wymogami informuję, że strona wykorzystuje ciasteczka do powiadomień email pod warunkiem zaznaczenia takiej opcji.
- autor itakaforum.pl

 

Dodaj wpis

2000
Wspomagane przez commentics

Wątki (1533)

Sortuj według
Strona 3 z 307
3/5 (21)
Gravatar
Nowy
Matmen
Gravatar
2
1
0
Gru 2017
Matmen (Katowice) ...

Witam, czy zwracacie Państwo uwagę na koszt transportu/samolotu wyszczególniony w umowach. Okazuje się że Itaka stosuje stawkę 0 zł, czyli bezpłatny lot. Niby fajnie bo tanio choć koszt ten jest wliczony w cenę za noclegi. Problem zaczyna się jak reklamujemy na podstawie konwencji montrealskiej opóźnienie lotu u przewoźnika. Ozł to bezpłatny lot czyli nie jesteśmy objęci niniejszym dokumentem, który zabezpiecza przed opóźnieniem czy odwołaniem lotu. Sprawe na tym etapie bada mi ULC i jestem ciekaw decyzji. Jeśli oddalą moją skargę to będzie to kolejna próba "właściwego" traktowania klienta.

Gravatar
Nowy
Remek
Gravatar
1
1
2
Gru 2017
Remek ...

Dobre, tylko nie można zapominać, że nas nie interesuje przewoźnik - bo nic u niego nie kupujemy. Za wszystko w 100% odpowiada ten co dostaje kasę, czyli organizator. Za łeb go i pod sąd. To są te ambicje prezesików na dubajskie pałace dla siebie, kosztem naiwnego Kowalskiego.

Gravatar
Nowy
Matmen
Gravatar
2
1
0
Gru 2017
Matmen (Katowice) ...

Zgadzam się z Tobą Remek tylko że w takiej sytuacji przed sądem ugram odszkodowanie za tzw zmarnowany urlop i drobnicę z tabeli frankfurckiej czyli kilkaset zł. Spóźnienia przewoźników są coraz częstsze i w ramach usługi turystycznej dochodzi się roszczeń właśnie od lini lotniczej w moim przypadku 4 x 400 euro tyle że lot musi być za wynagrodzeniem. Konwencja dotyczy tylko przewoźników lotniczych. W każdym razie to kolejny przykład złego traktowania turysty teraz we współpracy bp z przewoźnikiem.

Gravatar
Nowy
PiotrKar
Gravatar
1
0
0
Gru 2017
PiotrKar ...

Po pierwsze unikajcie hasła tabela frankfurcka - jest to zmontowany przez koncerny twór na potrzeby zaniżania roszczeń i mamienia ludzi co do tego co naprawdę im się należy. To jest hasło chętnie promowane przez biura podróży jako niby miecz na nich - kiedy jest dokładnie odwrotnie. W sytuacji gdzie zawierasz umowę z przewoźnikiem - np. kupując od niego bilet, dochodzisz roszczeń od niego, nie ważne na jaką konwencję się powołasz, zawsze wyliczasz sobie faktyczne koszty jakie ponisłeś. Jeśli wykupujesz wczasy zorganizowane jak od Itaki - to od nich żądasz tego samego co chciałbyś od przewoźnika. Te wszystkie nazwy tabel i konwencji mają jedyie wprowadzić w błąd. Oceń swoje koszty, zmarnowny urlop to są ogromne koszty - nie tylko dniówki w pracy i wycieczki, ten czas nie wraca. Trzeba umieć to opisać, bo to jest podstawa do ew. działań sądu. Branża turystyczna cały czas korzysta z tego, że rzadko ktoś decyduje się na sprawy sądowe, a nawet jeśli - to wiemy jaka jest opinia o tzw wolnych sądach i czy one są takie wolne... Cóż, świat się zmienia wraz z naszym nastawieniem.

Gravatar
Nowy
Zawiedziona
Gravatar
1
2
2
Gru 2017
Zawiedziona ...

Itaka reklamuje sie bardzo z nowa oferta Rejs statkiem na Wyspy Kanaryjskie ........

.Uwaga ! Ostrzegam Panstwa - nie jest to godna uwagi oferta !

Dla mnie i mego meza to totalna porazka - Dramat !!!

niestety dalam sie namowic na ten wyjazd - plywalismy juz wczesniej statkami na innych rejsach na Dominikanie - bylo ok wiec sadzilam ze tym razem wyjazd bedzie udany. Niestety oferta Itaki to koszmar. Statek stary - widace juz dawno lata swojej swietnosci ma za soba- basen na statku malutki-zaniedbany usytuowany w miejscu ,gdzie je sie posilki. Jedzenie koszmarne- monotonne ,niesmaczne przyzadzone z e skladnikow z pozostalego dnia ! nie mielismy co jesc - jedzenie zenujace niedobre . Dla nas ten wyjazd to strata czasu oraz pieniedzy .Statkiem bujalo bardzo - przezylismy bardzo duzy sztorm - wiatr wial powyzej 100km.-pomimo tego nie zostalismy w porcie - Zachorowalam nastepnego dnia( - 2 dni z wycieczki spedzilam w lozku -pomocy udzielal mi lekarz - ktory sam stwierdzil ze nie przezyl w swojej 16 letniej pracy na statku takiego sztormu )To jest skandal narazac ludzi na taki stres -przyjechalam na wypoczynek - nie na" extremalne przezycia ! nie moge dojsc do siebie do dnia dzisiejszego - wrocilam do Polski zniesmaczona,chora( bardzo przezylam sztorm na statku ) Nie polecam tej oferty z cala odpowiedzialnoscia !

Gravatar
Nowy
Ryszard
Gravatar
2
7
1
Cze 2015
Ryszard ...

Witam

Także byłem w grudniu na statku i moje wrażenia są zupełnie odwrotne. Wyżywienie dużo lepsze niż w hotelach 4 i 5 gwiazdkowych. Zawsze świeże i bardzo smaczne. Jeżeli chodzi o monotonne wyżywienie, to trzeba się zapytać tej niezadowolonej osoby, co je przez cały tydzień u siebie w domu? My byliśmy zachwyceni wyborem, jakiego w domu na co dzień nie ma. Jeżeli ma się chorobę lokomocyjną, to nie wybiera się wakacji na statku. Atrakcji na statku był ogrom.

Jedynie muszę przyznać, że basen był mały i położony w niewłaściwym miejscu – bar.

Pobyt w grudniu 2017 r. uważamy za najbardziej udany ze wszystkich wakacyjnych wojaży. Polecam takie wyjazdy, ale dla ludzi zdrowych. Chorzy niech zostaną raczej w domu.

Bardzo polecam tą ofertę. Niezapomniane chwile.

Pozdrawiam

Ryszard z rodziną

Gravatar
Nowy
MariaSZ
Gravatar
1
1
2
Gru 2017
MariaSZ ...

Znam to. Kiedyś widziałam taką szczęśliwą na wszystko parę - zawsze uśmiechnięci, deszcz czy słońce, pokój w piwnicy czy brudny - dopiero gdy podeszłam bliżej - to wyczułam to szczęście i ten "luz" bez alkomatu. Tzw pozytywny turysta :) Co jak się pali, to mówi innym, żeby byli spokojni...

Gravatar
Nowy
Wygrani
Gravatar
1
7
1
Lis 2017
Wygrani ...

Ludzie walczcie o swoje na drodze sądowej.Mnie i innym się udało.Itaka wcale nie jest tak mocna.Nabierają klientów we wszelki możliwy sposób-byśmy płacili duże pieniądze za marne zakwaterowanie i nie tylko.Już nigdy z tym biurem nie wyjadę!Sami chcieli się dogadać jak doszło do nich,że pozew złożony.Za nieudany urlop należy się rekompensata i to nie mała.(nie bonusy,tylko gotówka)

Gravatar
Nowy
ireneusz
Gravatar
1
5
0
Lis 2017
ireneusz ...

Bylem z Nową Itaką w sierpniu w Bułgarii. Wykupiliśmy 10 dni pobytu w hotelu 4 -gwiazdkowym. Po przyjeździe okazało się, że hotel nie odpowiada nawet kategorii turystycznej. W pokoju miałem karaluchu i mrówki, meble stare i zniszczone , BRUDNA POŚCIEL I ZASŁONY. Baseny które miały być z wodą mineralną, były tak brudne i zarośnięte , że nie kąpałem się w nich z obawy, że się czymś zarażę. Na moją reklamację nie dostałem odpowiedzi. Wnoszę POZEW SĄDOWY PRZECIWKO NOWEJ ITACE. Ludzie jeżeli chcecie mieć udane wakacje nie jedźcie na nie z w./w firmą.

Gravatar
Nowy
mariolla1
Gravatar
1
0
0
Lis 2017
mariolla1 (Wafa) ...

Irek, dawaj foty :) Chociaż te zasłony, trzeba to przesłać Perefkcyjnej Pani Domu, ona podobno teraz w hotelarstwo się bawi ;)

Gravatar
Nowy
marzena-21
Gravatar
1
2
0
Lis 2017
marzena-21 (Warszawa) ...

Byłam wieloletnim Klientem biura podróży Itaka i niestety jakość świadczonych usług, jak i zgodność oferty z umową mocno odbiegają od rzeczywistości. W 2016 roku również byliśmy na wakacjach z Itaką w Turcji w miejscowości Didim i nie było żadnych problemów, w tym roku wybraliśmy te same miejsce na wyjazd ale inny hotel i tu zaczęły się problemy, ponieważ hotel w ofercie Itaki kwalifikowany, jako 5-o gwiazdkowy z opcją ultra all inclusive, który nie spełnia standardu hotelu nawet 3 gwiazdkowego. Wiecznie się coś w nim psuło... w pokoju klimatyzacja, którą naprawiono dopiero po 3-ech dniach, a najgorszy był przeciekający sufit w łazience, kiedy lokatorzy brali prysznic na górze u nas w łazience woda lała się po ścianach, po włączniku od światła! (co zagrażało naszemu bezpieczeństwu), w takiej ilość, że wypływała na przedpokój i sięgała do kostek. Oczywiście nie było możliwości zamiany pokoju na inny, ciężko było doprosić się kogoś z obsługi aby wodę posprzątano z podłogi. Często nie działające automaty z napojami chłodzącymi. W restauracji ogromne kolejki, brak stolików i niewydolna klimatyzacja!!!! Kolejki i szybko znikające jedzenie w barze z przekąskami. Za mała ilość leżaków w stosunku do gości, brak materaców. Ogólnie brudno, leżaki przy basenie brudne w ptasich odchodach!!!! Taras nie był sprzątany chyba od otwarcia Hotelu!!! Rezydent kompletnie niepomocny! Cena nieadekwatna do jakości!!! Nikomu nie polecam! Były to moje ostatnie wakacje z tym biurem, które nie potrafi przyznać się do błędu i ponieść odpowiedzialności, nawet nie odpisuje na pisma, dodatkowo narzuca formę rekompensaty w postaci bonu na następne wakacje zakupione do 31.03.2018 r. totalny absurd!

Gravatar
Nowy
Karolk
Gravatar
1
3
0
Lis 2017
Karolk (Lublin) ...

Na tym polega biznes, wiedzą ze sprzedaja naciągane 3 gwiazdki w cenie 5. Zwykli złodzieje.

Gravatar
Nowy
tomixxl
Gravatar
1
0
0
Lut 2018
tomixxl ...

Oddaj sprawę do sądu najlepiej w Opolu tam są już wyspecjalizowani w sprawach o odszkodowania turystyczne.

Nasza przygoda z Itaką też skończyła się w sądzie i jak się okazało nie byliśmy jedyni cała wokanda na dany dzień to sprawy z itaką.

Strona 3 z 307